Dlaczego klient kupi u Ciebie?
Jak promować firmę w Internecie?
W obecnych czasach posiadanie firmowej strony www albo innej formy prezentacji w Internecie stało się koniecznością. Przeglądając zasoby sieci w poszukiwaniu określonych produktów bądź usług, internauci trafiają na teksty opisujące działalność firmy. Najczęściej użytkownicy sieci muszą się zmierzyć z lepiej lub gorzej opisaną historią przedsiębiorstwa. Firmy zamieszczając treści w Internecie skupiają się na pisaniu „o sobie”. Za chwilę pokażę Ci dlaczego takie podejście jest nieefektywne i nie przynosi korzyści firmie. Na koniec zobaczysz technikę, którą od ponad 80 lat stosują tylko najlepsi sprzedawcy.
Czego potrzebują internauci?
Użytkownicy sieci, korzystając z popularnych wyszukiwarek, takich jak Google.pl, przemierzają wyniki wyszukiwań po to, by znaleźć interesujące ich informacje. Od kilku lat dużą część z pożądanych informacji stanowią treści opisujące produkty i usługi, które klienci chcą nabyć albo dowiedzieć się więcej na temat ich użyteczności. Coraz częściej internauci poszukują także opinii o danym produkcie lub usłudze. Jednak znaczna część osób poszukuje po prostu rozwiązania problemu, jaki aktualnie ich nurtuje.
Jaki z tego wniosek?
Dostarczając na stronie www informacji związanych wyłącznie z działalnością firmy i zapominając o potrzebie klienta sprawisz, że internauta szybko opuści Twoją prezentację. Dlaczego? …
Materiał pochodzi z portalu Firmy.net