Zdrowie w cenie…
Internauci wykazują coraz większe zainteresowanie zdrowiem, co trzeci użytkownik szuka w sieci tego typu informacji, portale zajmujące się tą tematyką zacierają ręce i liczą zyski.
Pierwszy na potrzeby klientów odpowiedział Onet.pl, który otworzył serwis MedOnet.pl gromadzący informację na temat zdrowia i leków. To dobra alternatywna dla branży farmaceutycznej, która do tej pory promowała się głównie w mediach. Teraz dzięki specjalistycznym portalom będą mogli zaistnieć także w internecie i pozyskiwać klientów tą drogą. Będą mogli umieszczać banery reklamowe, sponsorować miniserwisy tematyczne czy reklamować się w artykułach eksperckich. Co więcej możliwa jest także współpraca z aptekami on-line.
Użytkownicy odwiedzając portale medyczne mogą poradzić się eksperta, samodzielnie dokonać diagnozy lub poszukać placówek medycznych. Mają także dostęp do bazy artykułów dotyczących poszczególnych chorób, czy najpopularniejszych badań. Ponadto internauci mogą pozostawić własną opinię lub skorzystać z forum medycznego. Portale tematyczne są wiarygodnym i sprawdzonym źródłem informacji, dzięki czemu internauci mogą korzystać ze zdobytej wiedzy w życiu codziennym.
Źródło: GazetaPrawna.pl